Konut Satışında Önemli Olan Noktalar Ele Alındı

Son Dakika Çerkezköy Haber - Tekirdağ Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası (Çerkezköy TSO) tarafından düzenlenen Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısında önemli konular ele alındı. Söz konusu toplantı, ÇTSO Seminer Salonunda gerçekleşti.

Konut Satışında Önemli Olan Noktalar Ele Alındı

Son Dakika Çerkezköy Haber - Tekirdağ Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası (Çerkezköy TSO) tarafından düzenlenen Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısında önemli konular ele alındı. Söz konusu toplantı, ÇTSO Seminer Salonunda gerçekleşti.

Konut Satışında Önemli Olan Noktalar Ele Alındı
19 Haziran 2019 - 17:34 - Güncelleme: 19 Haziran 2019 - 20:19

Konut Satışında Önemli Olan Noktalar Ele Alındı


Son Dakika Çerkezköy Haber - Tekirdağ Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası (Çerkezköy TSO) 4. Meslek Komitesi organizatörlüğüyle gerçekleşen Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısında konuşma yapan Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Doktor Öğretim Üyesi Hasan Selçuk Eti, konuşmasıyla büyük beğeni topladı. Sayın Eti, Türkiye’de konut kavramının 80’li yıllarda “barınma” amacını taşıdığını ifade ederken buna karşın son yıllarda “statü” olarak nitelendirildiğini dile getirdi. Sayın Eti konuşmasında "Sahip olduğumuz konutlar, artık barınma ihtiyacımızı karşılamaktan çok, statüyü etkileyen bir kavram, haline geldi. Özellikle akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle, bilgiye ulaşım kolaylaştı. İnsanların bakış açısı değişti. Müşteri olarak daha bilinçli hale, geldi." derken ayrıca "Müşteri artık büyük salonlu apartman daireleri yerine akıllı ev dediğimiz çevreci/yeşil yapıları tercih ediyor ya da satıcıyla birebir muhatap olmak yerine, e-satış yapan kurumları kullanıyor." ifadelerine yer verdiler.
 

Sosyal Medya Etkisi


Konut pazarlamanın püf noktaları olarak tabir edilen bilgileri aktaran Sayın Eti "Müşterinin ne beklediği çok önemli. 70 yaşında bir çifte, 15. katta bulunan bir rezidans satamayacağınız gibi 20’li yaşlarındaki müşterinize de eski tip bir apartman dairesi, satamazsınız. Müşterinizin yaş, cinsiyet, eğitim ve ekonomik durumunu, mutlaka dikkate almalısınız. Satış temsilcileriniz, prezantabl olmalı. Her alanda olduğu gibi gayrimenkul alanında da sosyal medya, kullanımı çok önemli. Televizyon, radyo, billboard, emlak ilan siteleri gibi klasik yöntemlerin yanında Facebook, İnstagram gibi bilgi akışının yoğun ve bilgiye ulaşımın çok kolay olduğu mecralarda mutlaka, yer almalısınız." ifadelerine yer verdiler.

Bu haber 1370 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Hava Durumu Tekirdağ Süleymanpaşa Tekirdağ
Hava Durumu Tekirdağ Süleymanpaşa Tekirdağ
Tekirdağ'da Kaza! 4 Kişi Yaralandı! İşte O Haberin Detayları
Tekirdağ'da Kaza! 4 Kişi Yaralandı! İşte O Haberin Detayları